دلنوشته های من

برکه ای در همین نزدیکی ست

با نیلوفری در آن

در انتظار دیدار ساحل

آه

چه انتظاری عبث

هرگز نشود این دیدار

تا زمانی که اشک برگهایش در برکه جاریست

نرسد به ساحل

آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه




سوگند به زیبایی چشمهای عاشقت

که برق نگاهت دلم را ربود

و عاشقم کرد تا انتهای زیستن

و تا واپسین ثانیه های نفس کشیدنم عاشقت می مانم

قسم به اشکهایم

اشکهایی که جاری شد بر چشمهایم از دوریت

که لحظه لحظه با عشق تو را باریدم در شادی و غم در ناراحتی و شادی

خیال با تو بودن مرا بس است

 پس نگیر خیال با هم بودنمان را از قلب کوچکم

بگذار دلخوش کنم به همین خیالها

بگذار بگویند دیوانه است

خیالی نیست وقتی خیال با تو بودن را در سر میپرورانم

تو مهربانترین تصویر زندگیم هستی تصویری که ثانیه ثانیه های بودنم را رقم میزند

گاهی دلهره میگیرم مبادا پلک بزنم و دیگر تصویر عشق را بر چشمانم نبینم

و این کابوس بی تو بودن مرا لحظه ای رها نمیکند

ای بهترین آواز سرزمین مادریم

ای آرامش بخش ترین عشق زمینی

ای امن ترین آغوش عاشقانه

من نفسهایم به نفسهایت گره خورده

 نگیر از من نفس کشیدنهای عاشقانه را

 دوستت دارم تا بیکران زیستن

pouya heydari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی